piątek, 5 lipca 2013

Jak wyczyścić plecak szkolny - kilka porad

Czyszczenie plecaków

 
Plecak Nike - fuksja

Plecaki nie powinny być prane maszynowo (w tym nie zaleca się prania w pralkach) ze względu na zastosowane materiały konstrukcyjne. W celu usunięcia zabrudzeń najlepiej zastosować delikatną szczotkę, wilgotną szmatkę oraz użyć bardzo delikatne mydło. Używanie zbyt agresywnych środków piorących może doprowadzić do odbarwień i zniszczenia plecaka.

Przemoczony plecak należy osuszyć w sposób naturalny, prędzej wycierając suchą szmatką. Impregnacja zabezpiecza plecak przed nadmiernym przemoczeniem.



Zobacz aktualną zawartość bloga!

5 komentarzy:

  1. Hmm, użyje tego sposoby do mojego plecaka nie-szkolnego :) Też już trochę zdążył zajść brudem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w plecaku mojego małego znalazłam..trzy popsute kanapki i stare, spleśniałe jabłko:/...nie wiem jak wywabić ten smród.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny plecak tylko że niebieski

    OdpowiedzUsuń