piątek, 21 grudnia 2012

Marka Lonsdale

Początki marki Lonsdale sięgają roku 1909. Wówczas Lord Lonsdale organizował pojedynki bokserskie. Ofiarował oryginalny pas Lonsdale dla profesjonalnych bokserów. W 1959 roku Bernard Hart uzyskał pozwolenie, aby używać nazwę Lonsdale na sprzęcie bokserskim i ubraniach.

Faktyczny początek firmy Lonsdale to 1960 rok. Otworzono pierwszy sklep Lonsdale. W 1963 roku Muhammad Ali, Henry Cooper oraz Sugar Ray Robinson stali się wielkimi entuzjastami marki Lonsdale w ringu.

Duży rozgłos firma Lonsdale zyskała w latach 80 i 90 ubiegłego wieku. Ubrania Lonsdale były noszone przez wybitnych bokserów i sportowców, między innymi przez Lennoxa Lewis'a. Obecnie można nabywać zarówno odzież Lonsdale, np. spodnie Lonsdale. Dodatkowo w dobrych sklepach można zakupić również torby Lonsdale.

Wielkimi entuzjastami marki Lonsdale w 2005 roku stali się: Ricky Hatton oraz Joe Calzaghe, używając odzieży Lonsdale zarówno w ringu jak i sali ćwiczeń. Jednym z najbardziej obecnie znanych bokserów, który związany jest z marką Lonsdale to Carl Froch.

Należy wspomnieć o wspaniałej działalności firmy Lonsdale w zakresie sponsorowania sportowców oraz innych inicjatyw o charakterze sportowym. Przykładem jest wspieranie boksu w wojsku brytyjskim. Dyrektor Zarządzający Lonsdale powiedział, iż wspieranie żołnierzy i ich rodzin to jeden z najważniejszych celów dla Lonsdale. Te słowa świadczą o dużej świadomości sportowej Lonsdale w kontekście nie tylko sportowym, ale także społecznym.

Warto wspomnieć również o współpracy marki Lonsdale ze studentami. Dla studentów organizowane są konkursy, w których mogą oni wykazać się zmysłem projektowania i znajomością designu. Przykładem jest konkurs we współpracy z London College of Fashion. Wygrała go Lauren Anne Teasdale, projektując kolekcję, która odzwierciedlała bogate dziedzictwo marki Lonsdale.

Opisane przykłady pokazują faktyczne bogactwo Lonsdale oraz wielką odpowiedzialność społeczną tej firmy. To wszystko potwierdza, że marka Lonsdale może być uznawana za jedną z najbardziej wartościowych marek na świecie.

Zobacz aktualną zawartość bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz